Manuela

My new walk in closet

Publicerad 2012-01-31 10:14:27 i Manuela Antolovic,

Jag har håll på att flytta och greja dessa dagar och dessutom inte haft internet hemma hos pappa där jag bor nu, så på grund av allt detta har bloggen fått lida lite. Men idag skulle vi få internet hemma och vi lämnar över nycklarna till den gamla lägenheten så nu ska de bara koncentreras på att komma till ro i den nya. De ända jag har gjort i ordning helt och hållet i pappas lägenhet är min garderob. Älskar den verkligen och nu kan jag se alla kläder som jag har. Slipper ha kläder i hopträngda på hyllor så man aldrig hittar någonting.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-01-31 17:31:53

Hej ,

bloglovin byte ? :)

länkbyte på bloggtrafik ? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela