Manuela

Torsdag.

Publicerad 2012-02-23 13:42:44 i The diary,

Att ta en powerwalk va riktigt uppfriskande, men mens värken fick mig att gå lite långsammare och sen svettades jag så otroligt mycket. Men de va inte så konstigt då jag hade på mig en långärmad tröja, en fliströja över och sen vinterjackan på de! Haha, tänkte mig inte riktigt för innan jag traskade ut, är ju så van vid kylan.
När jag kom hem så tog jag med mig tvättkorgen ner till tvättstugan och körde igång en maskin så jag får lite rena kläder, alla mina favo plagg ligger ju i tvättkorgen så jag kände att de va dags att tvätta lite. Medan maskinen tvättar så ska jag få i mig lite lunch och sen ska jag in i duschen också eftersom jag luktar lite.

Kommentarer

Postat av: Daniella Book

Publicerad 2012-02-23 15:00:43

Jättefin blogg! Allt bra?:)

Följas via bloglovin?:)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela