Manuela

Mysig söndag.

Publicerad 2012-02-19 22:14:23 i The diary,

Hello!
Lana hoppade på samma buss som jag upp till stan och när vi kom fram så väntade vi på Lejla innan vi tre promenerade till strandgatan. Efter en halvtimme kom även Sara och gjorde oss sällskap. Vi pratade, skrattade och hade de lika roligt som alltid. Tio i åtta hoppade jag på bussen hem och direkt efter jag kommit in genom dörren ringde jag Mersiha. Vi pratade om allt mellan himmel och jord i mer än en timme, sedan skulle hon lägga sig för hon ska upp tidigt imorgon.
Just nu ligger jag i soffan med mamma och kollar på dirty dancing som går på kanal 3, älskar den filmen den blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela