Manuela

Fredag !

Publicerad 2012-02-24 13:54:22 i The diary,

God morgon!
Har haft en seg morgon, farmor kom hit runt 12 med kakor, choklad och jordgubbar till mig. Så min frukost bestod av kaffe och jordgubbar, kan va riktigt gott ibland. Därefter har de bara varit tjat på mig av mina föräldrar och henne så jag är ganska irriterad och ledsen. Pressen på mig är hårt och ibland känns de som att jag kommer gå i väggen vilken sekund som helst. Men då ser jag tillbaka på den mörkaste iden i mitt liv och kommer på att jag tog mig i genom de så varför skulle jag inte klara av detta.
Ska försöka tränga bort alla hemskheter nu som jag alltid gör och fokusera på de som är bra! Nu ska jag köra igång musik på högsta volym här hemma och städa. De funkar alltd för mig när jag är irriterad och ledsen.

Kommentarer

Postat av: Jilina.se

Publicerad 2012-02-24 18:02:39

Hejsan!

Jag har just nu en tävling i samarbete med snowandmotion.se där du kan vinna

en valfri produkt värd 500 kr. Vill du vara med och tävla ?

Gå in här http://tinyurl.com/89yas73 för att läsa hur du går till väga.



Jag ber om ursäkt om du ej vill ha sådana här kommentarer.



Trevlig helg :).

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-03-16 07:01:31

Riktigt fin bild! =)

trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela