Manuela

A weekend of hell.

Publicerad 2012-02-12 15:17:15 i The diary,

Hello!
Helgen började underbart, vigseln mellan Mersiha och Denis va så mysig och helt fantastisk. Otroligt söta e dom tillsammans. Allting gick nerför när jag kom hem och öppnade min Facebook. Människor som utger sig vara din vän går bakom din rygg, krossar ditt hjärta och ljuger för dig. Jag vill lita på alla människor och ge alla en chans men vissa förtjänar de inte. Om man bara visste vilka som skulle utge sig som falska redan innan man öppnade sig för dem och släppte in dem i sitt liv.
Jag blev förkrossad helt enkelt, jag trodde aldrig denna person skulle göra något sånt, men vi alla har fel. Sen tar alltid sånt här på mig så otroligt mycket, både psykiskt och fysiskt. Mamma blir så orolig att hon inte vet vad hon ska göra för att hjälpa mig. Jag hatar att se min mamma må dåligt för att hon är oroligt. Men allt tar sin tid, nu förstår jag vad mina närmaste menar med att inte öppna dig och lita på alla.
Kände att jag behövde skriva av mig för jag klarar inte av att hålla allting inom mig, de blir för mycket tillslut. Känner mig bättre idag och dessutom kommer Mersiha och Denis hit snart för en fika. De känns lättare ibland när de är människor omkring dig som du vet aldrig kommer såra dig och som kan få dig att må bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela