Manuela

Lyssnar på när regnet faller.

Publicerad 2011-07-27 22:45:27 i The diary,

Sitter hemma på sängen, medan regnet faller ute med en smirnoff på vänster sida av mig och väntar på att min kusin ska komma hem från jobbet. De blir ingen utgång ikväll då de regnar så mycket och så har både jag och mamma blivit lite brända så vi kör på "vilo kväll" kan man kalla de så även om de blir umgänge fast hemma?. Några släktingar har också planerat att kommma förbi men vi får se hur de blir med den saken då vädret faktiskt hindrar lite.
Nu ska jag stänga av datorn för min kusin klagar på att han vill ha de mobila bredbandet. De är han som har gjort de så segt för vi hade 1 GB som han slösade på 1 dag så nu får jag klara mig med att de segar så otroligt mycket. Men ni får ha en bra kväll/natt allihopa och ni som redan ska sova, God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela