Manuela

Vårdcentralen

Publicerad 2012-01-09 09:21:16 i The diary,

ph: ur arkivet
Jag plågade mig själv helt i onödan när jag gick iväg till vårdcentralen. Jag vet inte om min läkare va dum eller va de vad med henne, jag sitter framför henne och hostar som en galning, dessutom andas jag knappt av alla attacker. Hon kör några prov på mig och kommer tillslut fram till de jag redan visste, ett virus bär jag på. Men hon vet inte vad för virus eller något och säger bara till mig att åka hem och vila. De värsta med hela besöker måste dock varit att hon glömt borsta tänderna, så plus allt höll jag även nästan på att spy så illa de luktade när hon pratade med mig. Ska byta vårdcentral så fort mamma och jag placerar oss i den nya lägenheten, för här kan man dö utan att dom vet vad som är felet med dig.
Har gjort mig en kopp te nu, hostan är på topp verkligen hinner inte ens ta ett andetag innan jag får igång en attack. Ne nu ska jag sluta tjata och försöka få mig lite sömn i alla fall, vilket jag dock inte tror kommer hända så jag unnar mig några Sex and the city avsnitt medan jag försöker falla in i drömmarnas värld.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2012-01-09 11:36:02

du är fin :)

Postat av: thea

Publicerad 2012-01-10 14:39:28

haha dom kan verkligen ingenting på vårdcentraler. jag hade varit sjuk i 5 månader, av och till (direkt jag tränade blev jag sjuk i 2 veckor, vilade hur mycket som helst, tränade, blev sjuk, vilade osvosv), så gick till vårdcentralen. Berättade läget. Vad jag gjort för å bli frisk. Fick rådet att köpa lite chips å lägga mej i soffan tills jag va bra igen (bokstavligt talat, han sa så). Svårt jobb dom har.. "vet ej vad det är, lägg dej å vila, då blir de bra". Vilket skämt....



Hoppas du blir bättre snart iallafall, :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela