Manuela

Utan sömn.

Publicerad 2012-01-09 07:15:24 i The diary,

ph: ur arkivet

Spenderade halva natten pratandes i telefon, allt känndes bra förutom min röst som blandade olika toner och lät lite hes. Men när jag sedan la mig för att sova var de omöljigt, har legat och vridit mig i sängen i 2 timmar men utan att lyckas somna. Hostat upp alla mina inälvor och snytit ut min hjärna känns de som. Eftersom jag inte kan sova så har jag nu gjort mig en kopp te, ska alldeles strax dra på mig varmare kläder och joggingskorna för att ta mig in till vårdcentralen på lilla edet. Kan jag inte sova är de lika bra att jag går och kollar upp vad de är för fel på mig.

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2012-01-09 17:11:15

skit snygg blogg tjejen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela