Manuela

Tattoo

Publicerad 2012-01-16 21:38:26 i Manuela Antolovic,

Hello!

Idag traskade jag och Lana ner till stan för ett besök på Amigo Ink, en tatuerings studio här i Trollhättan. Jag känner mig redo för mig första tatuering som har planerats sen jag var 15 år. Jag har alltid velat ha fjädrar för de har en stor betydelse för mig och jag planerade först att göra de hela mycket större, men efter att ha tänkt igenom allt noga så ska de bli något liknande bilden. Två fjädrar, en mindre och en lite större, bakom örat. Inte riktigt den stilen som är på bilden och så ska jag inte heller ha färg. Idag tog vi en sväng förbi där mest för att ställa lite frågor om hur de går till, om dom skissar den osv. Förhoppningsvis gör jag ett nytt besök redan nästa vecka och börjar diskutera skissen lite noggrannare och samtidigt bokar en tid.

 

Kommentarer

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2012-01-20 13:48:34

Kul, blir nog väldigt fint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela