Manuela

Tack farmor!

Publicerad 2012-01-10 18:46:14 i The diary,

Farmor är nog den ända som skämmer bort mig med mat fortfarande, när hon fick höra att jag va sjuk så gjorde hon självklart de jag lättast kan äta när jag är sjuk. Räk och lax smörgås, dock äter jag bara räkorna,laxen och salladen resten blir för mycket när jag mår dåligt. Men de va riktigt gott, och jag insåg att jag aldrig måste klara mig själv i alla fall inte så länge jag har farmor. De är en stor tröst!
Har precis duschat nu, ska gå och göra mig en kopp te och sedan fortsätta med mitt desperata behov av Sex and the city, men de är de bästa när man e sjuk och inte kan få klä upp sig lite. Man ligger ju bara i sängen i en allt för stor skjorta man investerat i eller en oversized t-shirt. Jag börjar sakna mina skinny jeans och snygga toppar till!

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Publicerad 2012-01-10 18:58:12

Jag har frågestund på min blogg just nu!

Ställ en fråga till mig vetja! ;)



>> http://fruttitops.blogg.se/2012/january/fragestund.html <<



Kram! <3 / Ellinor

Postat av: becka

Publicerad 2012-01-11 14:16:41

Ser gott ut!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela