Manuela

Söndagsmys!

Publicerad 2012-01-08 21:55:01 i The diary,

Hello!
De har varit en kort men mysig dag, åkte upp till Trollhättan med mamma. Vi hämtade upp Kaltrina och hon körde oss in till stan. Vi två traskade då ner till strandgatan och fikade i några timmar. Vi hade så mycket att prata om, allt som har hänt under lovet och lite annat. Efter fikan hämtade hennes pappa upp oss, mig släppte dem av hos Zeljka där jag väntade på att mamma skulle bli klar i lägenheten.
Nu är jag hemma, ska ta mig en dusch tror jag och sen hoppa ner under täcket och se på Sex and the city.

Kommentarer

Postat av: snurran

Publicerad 2012-01-08 22:56:04

superfin blogg ! skulle bli fett med glad om du ställde frågor i min frågestund. på tisdag får du svaren så håll utkik :)

kram kram

http://snurri.devote.se/blogs/15305607/fraagestund.htm

Postat av: Devi

Publicerad 2012-01-09 03:04:23

Hejsan, vilken fin blogg du har! :)

anmäl dig till dagens blogg, vinnaren utses ikväll!

Anmäl dig här: http://rydwallmenon.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela