Manuela

Packa, tvätta, städa..

Publicerad 2012-01-21 22:03:57 i The diary,

'
Hello!
Rubriken beskriver hela min lördag. Här händer inget speciellt utan jag gör bara de som måste göras. Ska stryka lite kläder nu klockan 22. Sjuk i huvudet är jag, men jag måste få klart detta idag. Imorgon har jag plugg som väntar och under veckan är de 2 prov så jag kommer inte hinna göra annat än plugga på då. Dock har jag fredag att se fram emot då drar jag och mina brudar på en utekväll i Göteborg. Få slita lite under veckan nu men sen blir de skoj!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-01-22 00:07:45

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var då med i min tävling om att bli veckans blogg

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/january/21-januari-2012-veckansblogg.html#comment

Postat av: josefin

Publicerad 2012-01-23 00:52:39

Fin blogg!

Allt bra ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela