Manuela

Lördag

Publicerad 2012-01-14 18:04:56 i The diary,

Ångest, vill ut och slå klackarna i taket. De är Balkan fest i Göteborg ikväll men jag får sitta inne. Har plugg som måste göras och jag får inte skjuta på de mer. Önskar jag kunde sluta göra allt i sista stunden, då hade jag kunnat gå ut och ha roligt. Tänkte först att ja kanske trots allt skulle hinna gå ut, men eftersom jag kom hem 7 i morse från barnpassningen så sov jag bort mer än halva dagen och han såklart inte med någonting. Får istället sitta nu och plugga, sen ska jag även börja packa inför flytten. Måste rensa mina garderober på kläder som inte används, tycker de är sorgligt att rensa garderoben för man har fina minnen med varenda plagg och att kasta bort de känns faktiskt sorgligt. Nej nu ska jag börja tycka synd om mig själv som får sitta inne och samtidigt sätta igång med plugget, alla ni som ska ut ikväll ha lite roligt för mig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela