Manuela

I'm not myself

Publicerad 2012-01-09 00:37:04 i Manuela Antolovic,

Jag är fast, jag har svårt att göra val och jag är inte mig själv. Jag låter någon sätta gränser på mig, att tala om för mig vad jag ska och inte ska göra. De är inte rätt, de vet jag. Men ändå låter jag de ske. Jag är inte och kommer alldrig vara den tjejen att säga till, vad hon får och inte får göra. När du gör de tar du bort en del av mig och om jag inte har fått de helt fel, vill du väl ha mig som jag redan är?! Jag tänker inte tjaffsa med dig om de, för vi är inte ett gammalt par. Vi är inte ens vi, utan vi är du och jag var för sig själv än så länge. Dessutom är inte ens en av oss säker på om detta kan leda någon stans och vi tar studenten i år, låt detta vara som de är och om de leder någonstans gör de det och om inte så gav vi de en chans i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela