Manuela

I need some time

Publicerad 2012-01-18 20:36:45 i The diary,

Jag förstår inte, hur hela ens liv kan vändas upp och ner på några minuter endast. De är helt sjukt egentligen, hur ena stunden allt är bra, du ler och är helt varm i kroppen sen händer någon och allting är tvärtom. Du börjar bli kall, ledsen irriterad på dig själv hur du kunde tillåta de. Tankarna om händelsen snurrar fortfarande runt i mitt huvud, jag spolar fram och tillbaka i tankarna kring händelsen för att försöka förstå hur de kunde gå så fel. Men ingenting förstår jag.
Allting går bara neråt nu, jag sover dåligt, jag hamnar efter i allting och jag kan inte koncentrera mig. Jag stressar för att försöka att inte komma så långt efter i skolarbetet, men stressen leder bara till ännu mer sömnsvårighet och stressutslag. Jag skämtar faktiskt inte när jag säger stressutslag, jag kollade upp va de va för jag trodde de va allergiska reaktioner men nej, tydligen är de vanligt att folk får de.
Nu ska jag försöka städa undan lite i mitt rum och om någon timme spelar Real och Barcelona så jag hoppas att matchen kan få mig på andra tankar så länge den pågår i alla fall. Och en sak till, Hala Madrid!

Kommentarer

Postat av: Lana Kovacevic

Publicerad 2012-01-18 22:34:30

Najljepsa moja! allt kommer ordna sig! <3

Postat av: Wilma

Publicerad 2012-01-19 14:55:46

Fin bloggdesign :)

Postat av: Vannichi

Publicerad 2012-01-19 18:28:44

Nice blogg!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-19 20:13:11

du är så fin manuela! :)

Postat av: TECKNING & FOTO - N.H

Publicerad 2012-01-20 12:44:18

TIPS!



Lottar ut ett långt fjäderörhänge i min blogg. Ett enkelt steg och du är med och tävlar, lycka till!



http://nataliehakansson.blogg.se/2012/january/tavling-langt-fjaderorhange.html

Postat av: Ewwe

Publicerad 2012-01-20 15:30:06

LÄS MITT INLÄGG OM DOM SOM UTNYTTJAR ANDRAS DÖD OCH MISSBRUK FÖR EGEN VINNING! DOM SOM DÖPER SIN BLOGG TILL VÅLDTAGEN OCH LIKNANDE OCH SEN HANDLAR BLOGGEN OM NÅTT HELT ANNAT OCH DET FINNS INTE ETT SPÅR AV DET DOM PÅSTOD!



DOM HÄR MÅSTE STOPPAS, MAN UTNYTTJAR INTE ANDRAS ÖDEN FÖR EGEN VINNING, LÄS INTE DERAS BLOGGAR! TILLSAMMANS KAN VI STOPPA DET HÄR! Ewwz.blogg.se

Postat av: linncarlqvist,

Publicerad 2012-01-27 20:42:47

härlig bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela