Manuela

Hostmedicin som smakar skit.

Publicerad 2012-01-09 17:47:31 i The diary,

Har lyckats få några få timmars sömn efter en rejäl dos av nässpray, hostmedicin och några liter te. Är inte i närheten av mitt vanliga och glada jag, men jag mår definitivt bättre än förut. Kan dock inte göra mycket annat än att ligga i sängen och som underhållning har de såklart stått Sex and the city på schemat. Lyckats kolla klart på nästan hela säsong 2, har dock 3 avsnitt kvar som jag ska se om en stund, men första ska jag göra mig en till kopp te. Hoppas alla ni andra har en mycket bättre och friskare måndag.

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2012-01-09 20:49:33

sv: :D !

krya på dig!

Postat av: Hanna Selenbrink-FOTOBLOGG

Publicerad 2012-01-10 11:17:35

Hej, jag lottar ut ett valfritt iphoneskal för max 500kr på min blogg, kika in om de låter som att de är något för dig!

Och om du inte själv har en iphone så varför inte ge bort det till någon vän?:)



http://hannaselenbrink.blogg.se/2012/january/vinn-ett-iphoneskal.html#comment

Postat av: Rebecca Jansson'

Publicerad 2012-01-10 14:12:31

Fin bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela