Manuela

Fredag,

Publicerad 2012-01-20 22:23:00 i The diary,

Hejsan!
Im back on track, någorlunda i alla fall känns de som så jag hoppas på att de är så.
Lite kort om min händelsefulla fredag. Efter skolan så gick jag förbi Zeljka en medan jag väntade på bussen, fick pratat ut massor och tyngden från mina axlar lyfte lite. Känns så otroligt skönt att kunna prata med någon om allt, sen att den kommer med råd baserade på egen erfarenhet gör dessutom allting lättare. Därefter tog jag bussen in till Edet och mötte upp min kusin(Emelie). Vi köpte lite godis och promenerade därefter hem till henne, en lång och kall promenad blev de. Väl hemma så chillade vi, åt tacos, såg på The Voice Sverige och körde ett dans spel på Wii som man blev supersvettig av. Värsta träningspasset blev de för mig! Mamma hämtade upp mig för en stund sedan och nu ska jag rensa i min ena garderob och börja packa lite inför flytten.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-21 18:16:40

Har fråegstund på bloggen, fråga gärna ngt :)http://idahtt.blogg.se/2012/january/fragestund-1.html

Postat av: emelie

Publicerad 2012-01-21 19:54:25

haha ja vet ;d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela