Manuela

Förändring

Publicerad 2012-01-11 18:35:23 i The diary,

Varför är man så rädd för de man inte känner till?. Jag vet att jag är! Jag föll idag mot djupet av min rädsla kändes de som och ja va tvungen att ringa någon. Lana står såklart alltid redo att lyssna på mig och kommer alltid med de bästa svaren, de svaren jag oftast behöver. Allt i mitt liv står på de osäkra eller de är inte de osäkra, utan mer de outforskade. De skrämmer livet ur mig att jag för första gången i mitt liv inte vet hur jag ska hantera allting som händer runt om mig. Men allt som händer är ändå de jag alltid velat ha, de jag drömt om. Så jag förstår inte varför jag hamnar i denna situationen då de känns som att allting stryper mig.
Jag har så mycket att göra, skolarbeten, flytten in till 2 nya lägenheter, träffa vänner,familj och andra som jag vill ha i mitt liv men samtidigt ha lite tid för mig själv. Jag känner att detta kommer bli den värsta månaden i mitt liv för jag är för stressad när de gäller allt, men man måste helt enkelt prioritera de som måste göras. Mina vänner vet jag kommer alltid finnas där och dom förstår mig. Men ändå vill jag hinna träffa dom, jag mår bra av de och man får sig alltid ett gott skratt.
Ska nu ta fram min kalender och planera, vad som ska göras och när. Jag får huvudvärk bara av att tänka på de hela men de måste göras. Samtidigt måste jag ändå tänka på att vila lite till och bli frisk, för jag har verkligen inte tid för att vara sängliggande nu.

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-01-11 19:45:14

Snygg blogg! :D

Allt bra? Kram! :)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-01-11 19:45:22

Snygg blogg! :D

Allt bra? Kram! :)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-01-11 21:58:08

Åh okej, du får krya på dig ännu mer då! :)

Jotack jag mår toppen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela