Manuela

Beach 2012

Publicerad 2012-01-11 23:54:11 i Manuela Antolovic,

Okej, jag ska officiellt lägga av med sötsakerna. Jag vill ha en snygg kropp och jag vill samtidigt att jag och min kropp ska må bra. Jag har belastat den med onyttig mat i 3 år nu. Jag hade en period innan de då jag inte åt skräpmat och jag kände mig faktiskt bättre och gladare då. Så jag kände att de var dags att försöka igen. Godis, chips, min älskade choklad, kolsyrade drycker och skräpmat ska bort. Dessutom ska jag försöka byta ut mitt kaffe mot te och sen ska ciggaretterna bort också. Men såklart ska jag ha en veckodag då jag får unna mig lite gott, man kan ju inte sluta helt på direkten. Dessutom när jag flyttar till Trollhättan ska jag införskaffa ett gym kort och träna lite smått. De känns faktiskt som att de kommer bli bra denna gången!

Kommentarer

Postat av: walleri

Publicerad 2012-01-12 15:07:49

Du får äta mörk choklad. Det blir man lycklig av och inget onyttigt om du väljer rätt sort. =)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-01-12 15:10:07

önskar dig lycka till =)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-01-12 16:00:09

Så lite så :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-01-12 20:37:28

Vart kommer den svarta bikinin ifrån? :)

Postat av: emma

Publicerad 2012-01-12 20:37:46

men ja tack till kroppen högst upp! beach 2012 här kommer jag! ^^ får nog med sluta med sötsaker och börja träna.. synd att det är så gott med godis och sånt.. och synd att det är jobbigt att träna..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela