Manuela

Baby-Sitter

Publicerad 2012-01-13 15:30:11 i The diary,

Jag vet att jag kör på massa gamla bilder, men än ser jag inte helt kry ut för att ta nya. Skulle kunna behöva ta mig en tripp till solariet så blixten inte reflekteras i mitt ansikte. Haha, de är verkligen hemskt att se hur  blek jag är.
Men i alla fall, Fick ett samtal förut av Maria som undrade om jag kunde passa kidsen ikväll/natt och jag kan inte säga nej, dom är så underbara hela familjen så de är självklart att jag ställer upp. Har därför nu dragit mig upp ur sängen och dragit på mig lite kläder, ska alldeles strax promenera iväg till farmor först och hälsa på henne innan jag senare ska iväg och sitta barnvakt till Love och Mio. Hoppas ni alla får en bra fredag även om de är Fredag den 13:de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela