Manuela

2012

Publicerad 2012-01-03 23:06:05 i The diary,

Starten på de nya året firades i Herrljunga, de va helt okej. Redan några timmar in på de nya året lyckades jag dock göra mitt första misstag på året och nu dessa dagar har jag försökt rätta till de, nu är de bara att vänta och se vad som händer. Försökt rensa skallen lite och inte tänka på allt. Idag har jag t.ex haft en heldag med mig själv bara, film med vapen och blod, Sex and the city, choklad och för första gången i de nya året lyckats äta en riktig måltid utan att må illa av den sen. Ska krypa ner i sängen igen och fortsätta kolla på Sex and the city, min räddning just nu.

Kommentarer

Postat av: emmalundberg

Publicerad 2012-01-04 13:40:34

Hej där! Just nu pågår en liten tävling på min blogg där du har chansen att bli veckans blogg. Varför inte ta den chansen? Du hittar all info om tävlingen på: http://emmaluuundberg.blogg.se/2012/january/tavling-vill-du-bli-veckans-blogg.html Lycka till! Mvh emma

Postat av: Tiffy

Publicerad 2012-01-05 12:40:12

Hej! Mitt namn är Tiffy & jag har precis startat min nya blogg och har en frågestund på g, så kika gärna in och ställ en fråga!:) Tack på förhand!

Postat av: assala

Publicerad 2012-01-06 15:34:46

fin blogg hurru!:)

kika gärna på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:)

Postat av: Julia

Publicerad 2012-01-06 16:28:11

gullig blogg! Hur mår du då?

KRAMAR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela