Manuela

Tidsfördriv medan man väntar på Lana.

Publicerad 2012-02-04 16:26:59 i Manuela Antolovic,




KÄRLEK
Är du kär? - Nej. 
Vem isåfall? - Ingen. 
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - På fyllan en gång tror jag att jag gjorde de, men annars aldrig. 
Är du rädd för kärleken? - Ja, för varje gång jag bestämmer mig för att visa mina känslor blir jag krossad.

 

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? - Ja.
Snusat? - Ja.
Rökt vattenpipa? - Japp.
Har du varit full vid fel tidpunkt? - De har väl alla någon gång?
Däckat? - Japp, första fyllan minns man ju inte. 
Tycker du att det är coolt att supa? - Haha, nej.
Kysst en främling? - Ja.
Fått ett sugmärke? - Aa.
Gjort ett sugmärke? - De minns jag inte, tror inte de dock.
Kysst en tjej? - Puss typ. 
Sagt nej till sex? - Japp.
Har du haft sex med mer än 20 Personer - Nej.
Har du spelat klädpoker? – Japp.
Gråtit inför mer än 10 personer? - Ja.
Smygit ut? - Japp.
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Japp.
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja.
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja.
Lekt med någons känslor? - Olyckligtvis så ja. 
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Ja.
Gråtit dig till sömns? - Japp.
Gråtit framför någon du älskar? - Förutom föräldrar och vänner så nej. 
Vaknat av att du gråter? - Japp.
Skrikit ord som hora och slampa till någon - När jag var väldigt ung. 
Slagit någon på skoj? - Japp.
Blivit slagen på skoj? - Ja.
Varit på sol semester? -Japp.
Badat i havet? - Självklart.
Har haft snöbollskrig? - Japp.
Inte sovit på en hel natt? - Aa. 
Varit på sjukhuset? - Japp. 
Sovit i över 12 timmar? - Haha, de gör jag nästan varje helg.
Sett en film mer än 10 ggr? - Titanic, Grease, Stolthet och Födom & The Matrix.
Velat dö? - Aa.
Fått ett IG? - Japp.
Svikit en vän - De vet jag inte.


UTSEENDE
Hur lång är du? - 173 cm.
Ögonfärg? - Bruna-
Hårfärg? - Just nu är jag brandgul. 
Stil? - Ja, oftast är de svart, lite kedjor eller nitar. 
Är du nöjd med ditt utseende? - Ja llt förutom min näsa, mina fötter och öron. 
Är du mogen?- De tycker jag, dock kan man ju vara lite barnslig vissa tillfällen.

 

FRITID
Du har varit på läger? -Japp.
Du skriver låtar/dikter? - Dikter med min kusin från kroatien när jag var runt 6 år.
Du kör handboll/basket? - Nope. 
Du kör fotboll/innebandy? - Nej.
Du är ofta med kompisar? - Nja, när jag har tid.

 

DU TYCKER OM ATT
Kramas? alltid Kyssas? - Alla gillar väl att kramas, kyssar beror ju på med vem. 
Prata? - Alltid! 
Sova? - Älskar att sova!
Gå upp tidigt? - Absolut inte.
Lyssna på musik? - Självklart!
Lyssna på musik i headset? - Aa.
Vara på stan? - Japp.
Vara ensam? - De kan faktiskt vara skönt ibland. 
Att vara kär? - Nja. 
Vara i skolan? - Haha,  ibland. 
Vara hemma? - Japp.
Shoppa? - Självklart!
Kolla på film? - Ja, de kan vara mysigt ibland.

 

Hygien

Hur ofta duschar du? - Varje dag.
Använder du deo? - Självklart.
Brukar du borsta tänderna varje dag? Japp.
Använder du parfym? - Haha, beroende av de!

 

Vad föredrar du
Cola/Fanta? - Cola!
Tv/Data? - Data!
Blå/Rosa? - Blå definitivt!
Skola/Jobb? - Skola.
Fest/Softa? - Beror på humöret.

 

FRÅGOR
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? - De är vackert. 
När kramade du någon sist? - Igår. 
Saknar du någon speciell person? - Även om jag hellst inte vill erkänna de, men ja de gör jag. 
Har du svårt för att bli kär? - Japp.
Är du singel? - Ja. 
När fick du senast en komplimang? - Idag.

 

Har du någonsin:
Varit medvetslös: - Japp.
Hånglat med nån riktigt ful: - Nej. 
Hånglat med fler än 50 pers: - Nej. 
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: - Nope.
Gjort något riktigt dumt: - Japp. 
Gjort något du verkligen ångrar: - Japp.
Varit nykter på någon nyårsafton: - Aa.
Åkt ambulans: - Japp.
Gjort nåt olagligt: - Tror inte de. 
Blivit polisanmäld: - Nope. 
Fått din mamma att gråta: - Nej. 
Skämts över dina föräldrar: - Haha, de har väl alla gjort.

Skämts över dig själv: - Japp.
Sagt jag älskar dig och menat det: - Ja.
Vilka kläder sover du i: - Trosor och ibland något linne. 
Vad hatar du verkligen: - Falska människor. 
Varit kär: - Ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: - Johnny Depp, så japp!
Är du ensam nu: - Japp.
Vill du gifta dig: - De är jag inte säker på än. 
Vill du ha barn: - Kanske.

 

Senaste personen som:
Sov i din säng: - Jag.

Såg dig gråta:- Pappa.
Fick dig att gråta: - Personliga saker.
Du gick på bio med: - Emelie.
Skällde på dig: -De vet jag inte. 
Kramade dig: - Emelie.

 

De senaste 48 timmarna har jag:
Gråtit: - Nope.
Kramat någon: - Japp.

Köpt någonting: - Japp.
Sjungit: - Ja när jag stod i duschen.
Saknat någon: - Japp.

 

Har jag?
Digitalkamera: - Japp.
Telefon på rummet: - Mobilen har jag ju.
Egen dator: - Japp.
Könssjukdom: - Haha, nej.
Bra kompisar: - Underbara vänner!
Tar du receptbelagda mediciner: - Japp.

 

Kärleken;

Skulle han få Kyssa dig på halsen? - Japp.
Kyssa dig på munnen? - Men självklart.
Kyssa dig på kinden? - Japp.
Gillar du någon? - Gillar, ja. 
Vad heter personen du gillar? - Om jag berättar blir de ju inte roligt.


Skolan;

Går du i skolan ? Japp.
Har du varit i skolan idag? - Nej, de är Lördag idag.

 

Annat;

Hur mår du just nu? - Ganska bra.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Ja.
Har du piercat dig? - Nej.
I så fall, vart? -


Telefon/mobil;

Vem ringde du senast? - Farmor.
Vem ringde dig senast? - Mamma.

Vem sms:a till dig senast? - Lana.

Vem sms:a du till senast? - Lana.


Övrigt;

Är du hungrig just nu? - Nope.
Vad är klockan nu? - 16.21

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -Facebook och bloggen. 


Familj;
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - 3 timmar sedan.

Hur länge sen var det du träffa din pappa? - 4 dagar sedan.


Övrigt;

Gillar du punk-stilen? - Nja, ifall man kan bära upp de snyggt och inte se för hemsk ut. 
Har du sminkat dig idag? - Nope.
I så fall, vad för smink?-  Inget.
Har du på dig för trosor just nu? - Svarta, spets.
Vad för bh/topp på dig just nu? - Svart spets.
Lyssnar du på musik just nu? Japp.

I så fall, vilken låt för tillfället? - A beautiful lie - 30 Seconds to Mars

Vad gillar du för musik? - Allt nästan.

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-02-04 16:52:07

Fin blogg! Kika gärna in min och lämna en kommentar :) följ mig på bloglovin så följer jag dig! ha en bra dag, kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela