Manuela

Time is running by

Publicerad 2012-02-04 15:53:05 i The diary,

Haha, ibland så vill inte kameran sammarbeta med en.

Har precis varit och solat i 25 minuter, kännes otroligt skönt och jag behövde verkligen lite färg. Därefter fick jag ta mig in på Ica och köpa ny blekning, i kassan satt Elin en gammal klasskompis till mig. Tycker alltid de är roligt att träffa på folk som man gick med i skolan tidigare.
Nu sitter jag hemma, ska ta och göra något att äta tänkte jag eftersom de kurrar i magen och om några timmar kommer Lana hit och förgyller min lördag.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2012-02-04 21:12:55

var jättekul att träffa dig med :) du är en så bra tjej manuela! kramis

Postat av: felicia

Publicerad 2012-02-04 23:47:03

fin blogg !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela