Manuela

Måndag.

Publicerad 2012-02-06 19:00:52 i The diary,

Hello!
Har haft en bra dag, även om den började med att jag försov mig till skolan. Lektionerna gick fort och sista lektionen behövde ja inte ens gå på för jag hade gjort klart allting som man skulle. Jag tog mig en snabb shoppingrunda i stället och köpte lite småsaker innan jag sedan satte mig på bussen och åkte mot Edet. Fick även ett telefonsamtal på vägen hem och jag kan inte annat än säga att jag längtar till på fredag, kommer bli så roligt! Vad jag ska göra kan jag inte berätta än dock.
Runt klockan 17, då jag hunnit vara hemma i 10 minuter, åkte jag och mamma iväg till farmor för att äta middag och fika med henne. De va väldigt mysigt och vi pratadde lite om allt möjligt medan vi kollade i olika kataloger med kläder.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-02-06 20:42:00

Taack! Kan inte säga annat än detsamma!!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-02-06 20:42:17

Hej. Vilken fin blogg och du är också fin. :) Vilken bra måndag du verkar ha haft. :) Besök gärna min blogg, jag har även laddat upp en videoblogg med svar!! ;D



http://jeanettefredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela