Manuela

God natt.

Publicerad 2012-02-04 00:38:53 i The diary,

Hade en rolig kväll med Emelie, vi snackade, slingade mitt hår och såg på Tv en stund. Runt 22 hämtade min faster uppp henne och då sköljde jag ur slingorna ur håret. Man kan väl säga att de inte blev så bra som jag hoppats på men de löser sig på söngad då vi kör igen. De måste ju börja se någorlunda ut då. De är ju ljusare nu, men de är orange/gult så en gång till borde vara lagom. Jag får väll hoppas.
Nu ska jag gå och hitta något att äta på och sedan krypa ner i sängen och se ett avsnitt av Vampire Diaries innan jag somnar.

Kommentarer

Postat av: mickis

Publicerad 2012-02-04 11:33:24

jättefin blogg!

kika gärna in och lämna en fråga i frågestunden :)

http://mickisericsson.blogg.se/2012/january/fragestund.html

KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela