Manuela

Fredag.

Publicerad 2012-02-03 18:59:33 i The diary,

Hejsan!
Jag och mamma kom hem för någon timme sedan, hungriga och trötta efter att ha handlat mat och annat som behövdes i pappas lägenhet. Jag ställde mig i köket och kokade upp lite makaroner, skärde lite sallad, slängde i en burk tonfisk i allt, blandade lite och middagen var klar. Gott var de också så jag ska inte klaga, de finns ju trots allt en maträtt som jag vet hur man lagar ordentligt.
Ligger och vilar mig nu samtidigt som jag väntar på att Emelie ska komma och bleka mitt hår idag igen, får hoppas på bättre resultat idag. Eftersom jag ser ut som ett riktigt påskägg just nu. Jag är både brun, blond, orange och lite röd i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela