Manuela

Wednesday.

Publicerad 2011-09-14 19:59:28 i The diary,


Efter skolan skulle jag snabbt förbi Zeljka och bara fika medan jag väntade på bussen hem. Men de blev snabbt ändrat, iställte för att åka hem blev de en fika hos Irma&Sejla och sen en tripp till Överby. Jag fick bara med mig klänningen som ni kan se i inlägget under. Kollade på skor också men hittade inga i min smak som kunde följa med hem.
Nu är jag hemma i alla fall ska städa undan lite i rummet och sen sätta mig och plugga lite mattematik.

Kommentarer

Postat av: sanna och wilma

Publicerad 2011-09-14 21:02:13

fin blogg!

kika gärna in våran och säg vad du tycker! kram :) ♥

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-14 21:15:02

sv: Varsegod och tack själv :-)

Postat av: Lennart Pettersson

Publicerad 2011-09-15 21:55:03

Det stavas matematik. Annars har du ju en tjusig blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela