Manuela

Något ni kanske inte visste om mig?!

Publicerad 2011-09-15 00:12:33 i Something fun,



Favoritgodis:
Choklad..
Är det nåt du absolut inte äter: Gröna bönor!
Kläder just nu: Grå mjukisbyxor och ett vitt linne. 
Musik just nu: Kelly Clarkson - Mr. Know it all
Vad sa du senast: Mamma! Finns de kaffe till mig också?.
Favoritväder: Soligt och minst 30 grader. 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Datorn så jag kan blogga, Kameran så jag kan ta bilder och min kudde.
Morgon- eller nattmänniska: Beror helt enkelt på humöret.  
Spara eller slösa: Slösa.
Tror du på liv på andra planeter? Japp.
Tror du på mirakel? Jag tror på ödet. 
Största svaghet: Litar på alla. 
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? Läsa tankar. 
Vad vill du jobba som? Jag har ingen aning. 
Skriver du dagbok? Nej, men jag bloggar de är ju liknande?.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Isåfall vart? Är grymt sugen på en tatuering vet vad jag vill tatuera och de ska vara bak i nacken.
Stökigt eller välstädat? Stökigt.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag vill göra de, men jag är riktigt höjdrädd.
Hur många syskon har du? Inga, är de ända barnet.
Vad är du mest rädd för? Döden.
Är du rädd för blod? Ja.
Gillar du att sjunga? Japp, när ingen kan höra mig.  
Vilket gymnasieprogram gick du och varför? Samhäll, går de fortfarande. Jag valde de mest för jag inte visste vad jag vill göra senare i livet.
Anser du att du är stark? Både ja och nej. 
Brukar du sola? Ja, både ute på sommaren och i ett solarium på vintern. 
Kaffe, te eller inget? Kaffe!
Har du en besatthet? Det har nog alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela