Manuela

Torsdag

Publicerad 2011-09-22 21:04:46 i The diary,


Efter skolan så satte jag mig på bussen och åkte hem direkt. De va länge sedan jag hade gjort de, utan att fika. Men pappa kom hem från Kroatien idag så de var kul att träffa han och umgås lite. Mer har jag inte gjort, bara suttit vid Facebook och lyssnat på massa musik. Fick även sms av Siba att min Iphone inte kommer hem snart utan den är fortfarande på lagning. Jag snaknar den riktigt mycket så jag hoppas att dom kan påskynda reparationen lite.

Kommentarer

Postat av: madeleneriksén

Publicerad 2011-09-22 21:42:01

tack så himla mycket, jag ska göra mitt bästa för att få det!:)

Postat av: kjersti

Publicerad 2011-09-22 22:50:41

Hei! Så fin blogg du har, også så flott du er! Helt nydelig..... Klem

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela