Manuela

Tillbaka i barndomen!

Publicerad 2011-09-30 23:53:05 i The diary,

Ph: förfest i kroatien
Hejsan!
Antar att inte så många läser detta just nu för de är fredag och ganska sent så alla har säkert något roligt för sig, tillskillnad från mig just nu för pojkarna ligger och sover nu. Innan dom la sig hade vi dock riktigt roligt, dom fick mig först att se på en barnfilm Alvin och gänget helt otroligt rolig när ekorrarna sjunger, sen blev de en tripp tillbaka till min barndom och Ninja turtules, fast en mordänare version typ animerad inte tecknad som på gamla goda tiden. Tillslut blev de ett avsnitt av Krambjörnarna och sen bums i säng för killarna. Nu sitter jag själv i vardagsrummet och zappar mellan kanalerna på TV:n, vet inte bär jag kommer hem så jag säger God natt! redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela