Manuela

Thursday.

Publicerad 2011-09-08 22:22:19 i The diary,


Min eftermiddag spenderades hos Zeljka, vi lagade mat, fikade och pratade som vanligt. Runt sju tiden hämtade mamma upp mig och vi åkte på en lägenhetsvisning. Lägenheten va helt okej, den behöver en viss renovering men de beror ju på att alla har olika smak. Mamma ska troligtvis skriva på papprerna i slutet av månaden så då är lägenheten våran. De bästa med den är att den ligger i Trollhättan och bara några meter från Lana.
Efter visningen blev de en fika hos Irma&Sejla, Zeljka var där också. De blev lite prat om flytten och allt som händer de närmaste veckorna. När de var slut fikat åkte jag och mamma hemmåt men de blev först ett stopp på Ica för jag skulle hämta ut mitt paket från Nelly.com visar snart upp vad de vad för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela