Manuela

Shit day.

Publicerad 2011-09-07 22:10:18 i The diary,

Har haft världens värsta dag. Först kommer jag till skolan men inte in på lektionen, så jag blir riktigt irriterad och går hem till Zeljka. Där tappar jag min Iphone rakt ner i toalettstolen så den fungerar inte längre. De spöregnar ute och vi ska välja tapeter, behöver höra av mig till flera personer men de är omöjligt för telefonen inte funkar. Får inte tag på mamma fören runt klockan fyra för att säga till henne att komma upp till Trollhättan med försäkringspappren så vi kan åka in till siba och lämna in den. De blir en tripp till Överby medan jag väntar på mamma, dock hittar jag ingenting och tillslut kommer hon. Vi får fixat de med försäkringen och jag får en lånemobil som jag inte ens visste hur man sätter på. Men Sejla visar mig så nu är de fixat. De blev käk på Donken för att jag ska må lite bättre och sen en sväng till kusinerna för Natalie fyllde 13 år idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela