Manuela

Little Miss Fever.

Publicerad 2011-09-13 08:46:14 i The diary,

Bild:Ur arkivet

Idag vaknade jag inte på rätt sida, när klockan ringde kunde jag knappt komma upp ur sängen kännde bara ett tryck i huvudet och riktigt ont i magen. Fick dock tillslut tag på mobilen, stängde av den och sen ringde upp skolan för att sjukanmäla mig. Eftersom jag har feber och mensvärk så är de lika bra att stanna hemma och krya på sig än dag istället för att gå till skolan och bara göra febern värre.
Nu ska jag koka mig en kopp te och sen krypa tillbaka ner under täcket.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-13 09:05:02

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

Postat av: Julia S

Publicerad 2011-09-13 15:55:20

tack så jätte mycket för komplimangen snygging! ibland är det verkligen så att man vill åstadkomma något sen flyter nästan allt annat på :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela