Manuela

Hello!

Publicerad 2011-09-17 16:39:34 i The diary,


Gårdags kvällen blev riktigt lyckad, en grym förfest hos Zeljka och en grym utgång på Meza i Trollhättan. DJ:en spelade bra musik och vi dansade loss. Nackdelen va bara att jag valde fel par skor så nu har jag världens skoskav. Men jag ångrar inget eftersom allt va så bra.
Vaknade upp runt 12 idag hemma hos Zeljka, de blev kaffe och frukost innan jag fick ta bussen 15.19 hem. Har precis lagt upp bilderna nu måste jag in i duschen och sen göra mig i ordning för ska upp till Trollhättan igen och fira Sara ikväll!

Kommentarer

Postat av: daniella:)

Publicerad 2011-09-17 17:40:00

Varsågod:)

Härligt! Allt är toppen!:D

Postat av: Ilenia Di Feola!

Publicerad 2011-09-17 23:34:09

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

ställ gärna frågor så är du gullig!

kram!

http://ilenia.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

Postat av: Celine

Publicerad 2011-09-18 20:26:01

Veckans blogg är igång igen!

Gå in på bloggen för att läsa mer om hur du anmäler dig (:

Puss&Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela