Manuela

Good morning.

Publicerad 2011-09-10 12:10:14 i The diary,


Har haf en riktigt jobbig natt, flera mardrömmar och jag vaknade upp flera gånger och var helt kallsvettig. Är riktigt trött men har så mycket att göra idag, kanske til och med borde göra en lista på de så jag inte glömmer någonting. Först väntar i alla fall en kopp kaffe och så ska jag läsa några bloggar. Sen städning för Lana kommmer hit innan vi åker till Göteborg och sen sover hon här också. Måste även fräscha upp mig själv med en dusch, raka benen, noppa ögonbrynen osv. Borde säätta igång annars kommer jag alldrig bli klar... Juste måste välja en party outfit till i natt också, men jag har inte den blekaste aning om vad jag kan ta på mig. Har lite panik och ångest just nu.

Kommentarer

Postat av: melinda padron

Publicerad 2011-09-10 18:56:59

SV: Det har du helt rätt i! :D

Postat av: rrrenate

Publicerad 2011-09-10 21:25:08

Jobbigt med marddrömmar :( har själv haft rätt många på sistone, som tex att jag har drömt om att jag hittat min kille i säng med en annan tjej. Usch, hoppas det går över iaf. Och måste bara säga att du har ett skit fint namn.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela