Manuela

Good morning.

Publicerad 2011-09-15 10:11:59 i The diary,


Jag måste ha världens otur, glömmer ställa väckarklockan så Lana väcker mig när hon smsar. Jag vaknar upp då med världens mensvärk och huvudvärk. De känns som att jag har vaknat på fel sida verkligen och är inte alls pepp på att ta mig till skolan men jag måste. Har i nästan en timma nu bara suttit och druckit kaffe, de senaste 5 min drog jag på mig lite kläder och lockade bara de två slingorna som inte är uppsatta, resten av håret är naturligt. De ser inte så jätte bra ut men jag har ingen lust att göra något med de så de får hänga i en toffs.
Nu måste jag fixa lite saker och packa väskan sedan är de dags att åka iväg till skolan. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2011-09-15 12:31:34

sv härligt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela