Manuela

Wake me up when september ends.

Publicerad 2011-10-01 11:28:21 i The diary,


God morgon!
Idag är de 1 Oktober, tiden går så långsamt känns de som, jag kom ju hem från kroatien för en månad sedan men de känns som att de har gått minst tre! I alla fall så kom jag hem runt 3 på morgonen då va ja riktigt trött och hungrig, så jag ställde mig och gjorde rostade mackor som jag slängde i mig innan jag försvann in i drömmarnas värld. Blev väckt av att min kusin smsar men jag va så trött så jag försökte somna om, de gick inte utan jag bara vred mig i sängen så tillslut gav jag upp. Sitter och dricker kaffe nu för att vakna till lite ska göra mig i ordning snar också för jag ska luncha med Emelie.

Kommentarer

Postat av: leyla karabeg

Publicerad 2011-10-01 11:38:56

Tack snygging!

Desamma :)

Postat av: † Lama

Publicerad 2011-10-01 12:58:28

riktigt fin tjej.

Postat av: Elin

Publicerad 2011-10-02 09:33:34

Gud va fin blogg, och va söt du är! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela