Manuela

Tuesday

Publicerad 2011-10-04 23:09:15 i The diary,


Hejsan!
Idag när skoldagen va slut så spenderade jag några tillar hos Sara&Zeljka medan mamma va och skrev på kontrakt för vår nya lägenhet i Trollhättan. De va riktigt skoj, jag och Sara kollade lite bilder från i sommras och videoklipp sen kom hennes pojkvänn och dom två är ju bara för söta tillsammans! Haha, men dom är verkligen de. Så dom ser på varandra blir man lite avis och önskar sig en pojkvänn. I alla fall så fikade vi, mamma kom även då och en halvtimme efter hon kom så åkte vi hem.
Jag hann inte göra så mycket här hemma, byte bara om lite fort och mötte sedan upp Emelie och promenerade en bra bit. När jag kom hem blev de en dusch och nu har jag äntligen varvat ner lite, tar de bara lugnt, lyssnar på musik och kopplar av. Säger även God natt nu för jag är riktigt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela