Manuela

Thursday!

Publicerad 2011-10-13 17:50:11 i The diary,


Hejsan!
Har haft en riktigt stressig dag, inte suttit en minut och bara vila lite. Allt börjarde med att jag såklart försov mig imorse, men mamma körde mig till skolan så jag hann i tid till min mattelektion, vi hade dock ett oförberett prov som de inte gick bra på alls. Efter de hade jag cirka 5 minuters rast innan jag skulle vara på naturkunskapen. Vi gick igenom allt som skulle komma på provet nästa torsdag och de är riktigt mycket så jag kommer få plugga! När den va klar så hade jag 2 och en halv timmes hål så jag och mamma åkte iväg och fixade ny legitimation till mig, bilden denna gången blev inte alls lika bra som på mitt förra men de får gå. Lunch hos Zeljka blev de sen innan jag stack iväg på min sista lektion för dagen.
Nu har jag precis kommit hem och tryckt i mig två mackor eftersom mamma inte är hemma och kan laga mat. Ska strax sätta igång med plugget har en naturkunskaps inlämmning som jag måse göras klart men ska rensa lite på datorn först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela