Manuela

Ny vecka, ny start!

Publicerad 2011-10-10 18:52:50 i The diary,


Imorse blev de en tripp till doktorn, dom opererade ut örhänges pluppen som satt kvar i mitt öra tack vara den okunniga läkaren upp på Jourcentralen i Trollhättan. Har varken kunnat sova på de örat eller röra de, men nu när pluppen är ute känns de mycket bättre. Dock har jag mått lite illa under dagen och varit snurrig i huvudet för de kom lite väl mycket blod och så fick jag ju spruta så jag har varit lite skakis. Men jag tog mig till skolan senare och höll ut hela dagen sen en sväng till Sara för mamma var där så de blev middag och fika inna vi rörde oss hemmåt. Nu sitter jag har ska sätta igång och plugga eftersom jag har Filosofi prov imorgon. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela