Manuela

Home sweet home.

Publicerad 2011-10-02 18:44:59 i The diary,

Är äntligen hemma, fortfarande likte skakis efter besöket hos doktorn, de måste varit de hemskaste jag har varit med om. Han kommer in i rummet och bara börjar trycka på örat som är helt svullet såklart börjar jag gråta för de gjorde faktiskt riktigt ont. Sen bara rycker han i örhänget som sitter fast så jag skriker ju och han bara fortsätter rycka tills han rycker ut örhänget och hela skorpan med de. Kommer nog aldrig glömma detta besök hos doktorn, jag som dessutom har fobi så händer detta. Tror jag hellre dör nästa gång än går tillbaka till doktorn.
Men mamma som e så snäll har köpt glass till oss och jag fick även beställa 2 plagg från Nelly för jag gick igenom detta idag. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min Ben&Jerry glass och se någon film.

Kommentarer

Postat av: Mikkis

Publicerad 2011-10-02 20:07:51

http://mikkis.myshowroom.se/fraga-michaela/#comment Fråga mig en fråga är du snäll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela