Manuela

Fredag!

Publicerad 2011-10-21 19:01:27 i The diary,


Stress stress!
Har varit med klassen i Göteborg idag, vi var först på backateatern och såg en film som inte var riktigt i min smak och förstod inte så mycket av den heller för den delen. Lunch på pizzeria också med tjejerna riktigt mysigt och roligt. Vi besökte även en moske senare, de va väldigt intressant att gå och titta i den. De va allt vi gjorde innan vi åkte tillbaka mot Trollhättan. Där blev de en snabb fika hos Sara.
Nu är jag hemma har duschat fort och bytt om, har lite brottåm ska till Edet och ta bussen upp till Trollhättan för jag och Lana ska på bio! Nu måste jag verkligen gå men jag bloggar när jag är hemma. Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2011-10-22 15:33:19

frågestund på bloggen, fråga på, avslutas om några dagar,

puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela