Manuela

Fredag!

Publicerad 2011-10-14 16:09:33 i The diary,


Hejhej!
Min fredag hittils har varit helt okej. Inget speciellt bara skola och sen hem. Har nu suttit i någon timme kanske och pratat med en nära vänn från kroatien som har gjort slut med sin flickvänn efter 3 år. De känns så konstigt jag trodde verkligen att dom skulle bilda familj tillsammans, känns så sjukt och han är ju också lite uppskakad av de hela. Så jag fick lyssna, e så jobbigt när han är 2000 km ifrån annars hade vi kört en partykväll för att få han på andra tankar men de går ju inte.
Nu sitter jag och gör mig iordning för jag ska träffa mina tjejer Lejla, Sara och Lana. Vi ska fira vår sötnos Lejla som fyller 17 så de blir middag ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela