Manuela

Akuten

Publicerad 2011-10-02 10:10:27 i Manuela Antolovic,

Ett av mina hål i öronen har blivit så infekterat att de rinner var och blod ur de. Hela örat har även svullnat upp och jag och mamma kan inte se om pluppen sitter kvar men vi antar de för de inte går att dra av öghänget. Så nu måste mamma köra upp mig till akuten för jag skriker som ett barn så fort hon tar i örat och jag klarar inte av blod eller något sånt. Är rädd för doctorn, men de gör så ont i örat att jag måste dit även fast jag försökte övertala mamma om att få sova på saken. Nu måset jag göra mig i ordning, tar något slappt bara och sen åker jag iväg.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-10-02 12:28:34

sv: Tack så mycket! :) Hoppas det går bra på akuten!

Postat av: jessica

Publicerad 2011-10-03 19:53:00

fy vad hemskt! :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela