Manuela

When nothing goes right, i don't have another choice but to fo left..

Publicerad 2011-11-03 01:08:10 i The diary,


Onsdag, denna onsdag som jag först lyckades att planera in 4 saker på utan att märka de själv. De slutate med att jag fick säga nej till 3 och den fjärde planen jag valt, valde bort mig. Men min söta Lana kom till undsättning och jag fick åka med henne och Inga till Överby för lite shopping först följt av lunch på Domken och sen hem till Lana. När vi kom dit va vi så trötta att vi båda somnade i hennes säng och när vi väl vaknade igen så såg vi lite på en film innan jag drog iväg mig själv till bussen. Resten av dagen har spenderats hemma med filmen Never back down 2 och en Ben&Jerry. Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Postat av: alvina

Publicerad 2011-11-09 21:26:34

ÅH Tack detsamma, fan va bra du ser ut btw:)

vart bor du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela