Manuela

Torsdag!

Publicerad 2011-11-17 20:34:35 i The diary,

Igår innan vi åkte.

Breaking Dawn va super i går, men jag kom hem alldeles fär sent och lyckades inte somna fören klockan var runt 2. Dessutom skulle jag upp 6 på morgonen, de tog mig ett ganska bra tag att gå upp i morse. Mådde dessutom otroligt dåligt av sömnbristen men jag var tvungen att gå till skolan för vi hade Nationellt prov i svenska, en sskrivning som pågick i 5 timmar. De gick dock bra tror jag och efter skolan satte jag mig direkt på bussen och åkte hem. Väl hemma kröp jag ner i soffan framför TV:n och somnade såklart direkt!
Vaknade upp för ett tag sedan och nu har jag rensat lite i rummet, ska vika undan lite kläder nu och sen ta mig en dusch innan jag kryper ner i sängen.

Kommentarer

Postat av: ellinor

Publicerad 2011-11-17 23:21:45

fin bild :)

ha de bra!

Postat av: felicia

Publicerad 2011-11-19 01:31:31

nu har helgen startat, och jag hoppas att din startade lika bra som min! :)

Postat av: Ella von Melen

Publicerad 2011-11-19 12:04:17

fin blogg du har!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-11-19 14:44:25

HEJSAN!

Nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en bloggdesign gjord av mig. Kika in här: http://mharya.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-en-gratis-bloggdesign.html#comment



Kramar från Maria :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela