Manuela

Tack tjejer!

Publicerad 2011-11-27 16:19:04 i The diary,



Eftersom de inte finns någon bild på oss 3 så valde jag denna, med Lejla som saknades. Vi är ju inte hela utan henne !

Hejsan!
Tjejerna har precis åkt hem, vi har dock haft otroligt roligt och vad mycket som kan hända under mindre än 24 timmar! Igår natt satt vi och kollade på skräckfilm, Madhouse blev valet och jag trodde jag inte skulle kunna sova men efter filmen så kollade vi på Jackass och då glömde vi totalt av filmen. Innan vi la oss blev de lite mycket prat om massor och allt. Sara somnade dock först, sen Lana och tillsist jag eftersom jag låg uppe till 4 och smsade. Inte så smart val men de blev så. Idag gick vi upp runt 14 och åt frukost, drack kaffe osv. Sen la vi oss i sängen igen och pratade, sara fick en energikick och gjorde så jag och Lana skratta riktigt mycket. Men nu har dom somsagt åkt hem, jag tänkte städa undan här lite nu och sen får jag se vad jag hittar på. Tänkte ta en promenad med Emelie men de blåser så mycket att jag håller mig innomhus idag.

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-11-27 18:10:52

Tack så mycket! Din header var också fin ! :D

Postat av: Linn

Publicerad 2011-11-27 22:54:14

Veckans blogg vinnarna är dragna & en ny tävling är igång! Kika gärna in & delta och ha chansen till att ta del utav mina 200-400 unika besökare! :-)

-> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2107667

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela