Manuela

Söndag.

Publicerad 2011-11-13 12:58:45 i The diary,


God morgon!
Mamma väkte mig runt 12 när hon skulle åka till farmor en sväng innan jobbet, hon behöve min mobilladdare som hon inte kunde hitta efterson hon har tappat bort sin. Så nu sitter jag här dricker kaffe och lyssnar på lugn och skön musik eftersom jag har lite ont i huvudet.
Mina planer för idag är städnng och plugg, stänga ute allting och bara koncentrera mig på de som måste göras. Har missat en hel skolvecka då jag var sjuk så jag har ganska mycket att ta igen.

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-11-13 15:25:58

ja det var kul! förutom att jag förlorade ;D

Postat av: cecilia

Publicerad 2011-11-13 15:41:20

sv; tack detsamma! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela