Manuela

Sleepyhead.

Publicerad 2011-11-10 13:00:21 i The diary,


God morgon!
Har haft en hemsk natt, inte kunnat sova, kännt som jag ska hosta ut alla min organ och febern är hög igen. Dessutom glömde mamma väcka mig då jag skulle till vårdcentralen och jag hade verkligen behövt gå dit för idag känner jag mig riktigt hemsk. Prata kan jag knappt för rösten sviker och i huvudet snurrar de som att jag suttit på en karusell i 8h.
Får göra de bästa av saken helt enkelt inget jag kan göra åt att jag mår dom jag gör, ska hoppa in i duschen och värma mg lite sen försöka få i mig lite frukost innan jag kryper ner tillbaka i sängen.

Kommentarer

Postat av: brownie svarar

Publicerad 2011-11-10 16:53:38

tack detsamma :D

Postat av: parisa

Publicerad 2011-11-10 22:28:07

sv; Tack! De är ifrån have2have.se :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela