Manuela

Måndag!

Publicerad 2011-11-28 12:08:36 i The diary,


Hejhej!
Jag måste vara den mest glömska personen på hela jordklotet, eller så är de helt enkelt inte min dag idag! Försover mig på morgonen, tur att mamma jobbade natt så hon väckte mig 30 min innan bussen skulle komma. Gjorde mig i ordning riktigt snabbt sen sprang jag ut till bussen. Men jag glömde min skoldator hemma och allting är på den! Alla mina uppgifter, anteckningar och massa annat. Så nu eftersom jag inte har med den sitter jag i skolans datasal som knappt används längre eftersom varje elev har egen dator. De är väldigt tomt och tyst här, lite som i en skräckfilm! Nu ber jag att denna lektionen ska sluta fort så jag kan springa här ifån.

Kommentarer

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2011-11-28 14:52:36

kärlek på såna dagar... :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela